Witamy w naszym sklepie i życzymy udanych zakupów!

Regulamin

Wstęp:

Sklep internetowy pod adresem www.skori.pl prowadzi firma:

ASIS Joanna Skonieczna
Olsztyńska 20d
87-100 Toruń
REGON: 341509082
NIP: 879-254-86-04

zwana dalej Sprzedającym.

Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail skori@skori.pl lub formularz kontaktowy, znajdujący się na stronie sklepu.

Zasady ogólne:

1. Każda osoba składająca zamówienie w sklepie internetowym, zwana dalej Kupującym, zobowiązana jest do zapoznania się z regulaminem.

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów dostawy.

4. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. Sprzedający zastrzega sobie również prawo do wycofania poszczególnych towarów z oferty.

6. Koszt dostawy zależy od wyboru sposobu dostawy. Jest on podany w formularzu i dotyczy wysyłki jednego przedmiotu.

7. Koszty dostawy pokrywa Kupujący.

8. Formy dostawy to:

- przesyłka pocztowa
- przesyłka kurierska,
- przesyłka do paczkomatu wskazanego przez Kupującego,
- odbiór osobisty w siedzibie firmy przy ulicy Olsztyńskiej 20d w Toruniu.

9. Zakupiony towar wysyłamy w terminie zgodnym z oznaczeniem czasu wysyłki widocznym przy każdym produkcie w sklepie skori.pl. Dla większości pozycji jest to czas do 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym lub odpowiedniej informacji o wyborze wysyłki za pobraniem. Wysyłka niektórych towarów, co jest oznaczone na karcie produktu, następuje w przeciągu maksymalnie trzech dni roboczych od rozpoczęcia realizacji zamówienia lub w przypadku przedpłaty na konto, od daty zaksięgowania lub potwierdzenia wpłaty.

10. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar zamówiony znajduje się na magazynie lub u dostawców sklepu. W przeciwnym wypadku klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia).

11. Płatność za towar może być dokonywana przez Kupującego w następujący sposób:

- przed wydaniem towaru - przelew na podany przez Sprzedającego rachunek bankowy lub przez system płatności elektronicznej PayU.pl,

- w momencie odbioru towaru - gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika z opcją pobrania lub do rąk Sprzedającego, w przypadku odbioru osobistego w sklepie.

13. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura VAT na życzenie klienta.

14. Zakupy z różnych naszych aukcji lub różnych kategorii są automatycznie łączone i wysyłane w jednej przesyłce.

15. Wszystkich informacji dotyczących realizacji bieżących zamówień, wysyłki zakupionych przedmiotów oraz numerów listów przewozowych udzielamy wyłącznie drogą mailową.

16. Celem sprawnej realizacji zamówienia, prosimy o podawanie prawidłowych danych adresowych oraz aktualnego numeru telefonu kontaktowego. 

17. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż podany w danych rejestracyjnych prosimy o jego sprecyzowanie zaraz po zakupie.

18. Kupując na naszych aukcjach lub w naszym sklepie udzielają nam Państwo pełnomocnictwa do jednorazowego reprezentowania Państwa w Urzędzie Pocztowym, opłacenia kosztów wysyłki i przesłania w Państwa imieniu zakupionych u nas przedmiotów.

19. W przypadku wysyłki kurierem DPD prosimy sprawdzać paczkę podczas odbioru. Jeżeli jest ona naruszona, opakowanie nosi ślady ingerencji lub uszkodzenia, jeśli nie zgadza się ilość zakupionego towaru lub też brakuje dowodu zakupu (paragon / faktura) należy spisać protokół z kurierem. Jedynie protokół szkody spisany w obecności kuriera upoważnia do zgłoszenia reklamacji.

20. W przypadku wysyłki Pocztą Polską prosimy sprawdzać paczkę podczas odbioru. Jeżeli jest ona naruszona, opakowanie nosi ślady ingerencji lub uszkodzenia, jeśli nie zgadza się ilość zakupionego towaru lub też brakuje dowodu zakupu (paragon/faktura) należy zgłaszać uwagi dotyczące zawartości, do godziny 23.59 w dniu odebrania listu bądź paczki, na adres mailowy: skori@skori.pl. Ewentualne zastrzeżenia dotyczące zawartości przesyłek (w tym uszkodzenia mechaniczne) zgłaszane w późniejszym terminie, nie zostaną przyjęte.

21. Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia oraz odstąpienia od umowy, z przyczyn niezależnych od nas.

22. Wszystkie ceny podane w sklepie skori.pl oraz na aukcjach allegro, są wyrażone w kwotach brutto - zawierają podatek VAT.

Zwrot towaru:

1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo zwrotu zakupionego towaru, bez podania przyczyny według obowiązujących przepisów prawa, dotyczących zawierania umów na odległość. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od zwrotu, w przypadku gdy odesłany towar / produkt:

  • będzie nosił ślady użytkowania,

  • produkt lub akcesoria będą niekompletne bądź uszkodzone,

  • produkt zostanie zapakowany w zastępcze, nieoryginalne bądź uszkodzone (rozerwane lub mające ślady użytkowania) opakowanie.

Zwrotowi nie podlega towar, który został naruszony na wyraźną prośbę Kupującego w celu wykonania zamówienia indywidualnego.

2. W przypadku skorzystania z prawa zwrotu należy odesłać towar na własny koszt na adres sklepu internetowego skori.pl. Prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, notatkę z pełnymi danymi kupującego (jeśli jest to aukcja allegro prosimy o podanie nazwy użytkownika i numer aukcji) oraz dokument zakupu (paragon lub fakturę). Dodatkowo proszę podać informację o numerze konta, na który mamy zwrócić pieniądze. Zastrzegamy sobie 14 dni roboczych na weryfikację zwrotu produktu oraz dokonanie przelewu.

Warunki Gwarancji i Reklamacji:

1. Sklep internetowy skori.pl mieszczący się w Toruniu przy ulicy Krynickiej 19 udziela 12 miesięcznej gwarancji licząc od momentu nabycia towaru przez kupującego.

2. Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3. Z gwarancji można skorzystać jedynie po uprzednim skontaktowaniu się ze sklepem internetowym skori.pl przez adres E-mailowy: skori@skori.pl

4. Po skontaktowaniu się ze sklepem internetowym skori.pl osoba uprawniona do reklamacji powinna dostarczyć lub wysłać na swój koszt towar na adres ASIS Joanna Skonieczna, ul. Olsztyńska 20d, 87-100, Toruń z dopiskiem „Reklamacja”. Do przesyłki należy załączyć kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura) oraz notatkę ze szczegółami dotyczącymi reklamacji. Na notatce muszą być zawarte dane adresowe, pełne imię i nazwisko osoby kupującej oraz opis wady. Bez pełnych informacji towar nie zostanie przyjęty do reklamacji. 

5. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu towaru. W wypadku zaginięcia w/w dokumentów sklep internetowy skori.pl nie wydaje duplikatów.

6. Gwarancja nie obejmuje zewnętrznych uszkodzeń mechanicznych, uszkodzenia towaru powstałego w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, nieprawidłowego montażu, samodzielnych przeróbek oraz innych nieautoryzowanych ingerencji w sprzęt. W przypadku żarówek gwarancją nie są objęte również uszkodzenia powstałe w następstwie niewłaściwego montażu, stosowania na zewnątrz bez żadnej ochrony, w wyniku zamoczenia żarówki przez wodę lub inne ciecze, stosowania w układach elektrycznych ze ściemniaczem.

7. Klient wysyła produkt na swój koszt za pośrednictwem firmy spedycyjnej; po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt sklepu internetowego skori.pl

8. W przypadku przesyłek kurierskich, przy odbiorze paczki w obecności kuriera kupujący ma obowiązek sprawdzić stan otrzymanych przedmiotów. Jeżeli zawartość paczki nie jest zgodna z zamówieniem, należy niezwłoczne spisać protokół szkody, który jest podstawą rozpatrywania reklamacji. W momencie gdy protokół nie zostanie spisany przy kurierze, reklamacja nie zostanie przyjęta. Jeżeli kupującego nie ma przy odbiorze paczki, proszę powiadomić osobę odbierająca przesyłkę o procedurze przyjmowania przedmiotów.

9. Gdy wybraną opcją dostawy przedmiotu jest Poczta Polska (list polecony ekonomiczny, list polecony priorytetowy, paczka polecona ekonomiczna, paczka poczta priorytetowa), to ewentualne uwagi dotyczące zawartości przesyłki należy zgłaszać do godziny 23.59 w dniu odebrania listu bądź paczki na adres mailowy: skori@skori.pl. Ewentualne zastrzeżenia dotyczące zawartości przesyłek (w tym uszkodzenia mechaniczne) zgłaszane w późniejszym terminie, nie zostaną przyjęte. Jeżeli kupującego nie ma przy odbiorze paczki, proszę powiadomić osobę odbierającą przesyłkę o procedurze przyjmowania przedmiotów.

10. Przesyłki wysyłane „na koszt odbiorcy” nie będą przez sklep internetowy skori.pl odbierane.

11. Wymiana towaru w ramach gwarancji zostanie dokonana w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru. W przypadku nieobecności danego modelu, wycofania ze sprzedaży klient może otrzymać podobny model pod względem ceny i parametrów technicznych.

12. Firma nie ma obowiązku dostarczenia Nabywcy zastępczego sprzętu na czas trwania naprawy.

13. Wszelkie pytania dotyczące reklamacji proszę kierować na adres skori@skori.pl

Ochrona Danych Osobowych:

Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl